Dawniej pmax.pl teraz maszynystigo.pl – rozwijamy się dla Ciebie 🙂 

Opieka techniczna
i gwarancja Swift-Cut (ESAB)

Doskonale wiemy jak ważne jest szybkie wsparcie techniczne, dlatego dużą uwagę przykładamy do skutecznej i sprawnej pomocy naszym użytkownikom. Zależy nam by klienci mogli cieszyć się cięciem bez nieplanowanych i kosztownych przestojów na produkcji.

Nasza opieka posprzedażowa obejmuje: przeglądy techniczne, serwis maszyn (gwarancyjny i pogwarancyjny) oraz wsparcie techniczne (u klienta lub zdalnie: telefonicznie oraz online). Dzięki tym usługom masz pewność, że Twoja maszyna będzie niezawodnie działać przez wiele lat.

Previous slide
Next slide

Poznaj jakość naszej opieki posprzedażowej

Możesz na nas polegać

Decydując się na zakup maszyny Swift-Cut, otrzymasz pełne wsparcie od naszego zespołu technicznego. Naszym priorytetem jest błyskawiczna reakcja, zarówno w zakresie serwisu, jak i dostarczania niezbędnych części zamiennych.

Stawiamy na kompleksową opiekę, począwszy od wyboru odpowiedniego modelu urządzenia, poprzez proces składania zamówienia, aż po profesjonalną instalację maszyny i przeszkolenie. Naszym celem jest umożliwienie użytkownikowi szybkiego rozpoczęcia pracy i cieszenia się efektywnym procesem cięcia.

Bardzo szybkie wsparcie techniczne

Szybkie wsparcie techniczne to dla nas priorytet – kładziemy ogromny nacisk na zapewnienie ciągłości produkcyjnej u naszych Klientów.

Bez względu na to, gdzie zlokalizowana jest Twoja siedziba, nasz zespół techniczny jest na wyciągnięcie ręki: stacjonarnie (wizyta w firmie) lub zdalnie (telefonicznie lub online).

ekspresowe wsparcie zdalne
Zachęcamy, by w przypadku trudności technicznych korzystać ze zdalnego wsparcia technicznego, które jest wygodną i szybką metodą rozwiązywania problemów.

Oferujemy możliwość zdalnego monitorowania kondycji technicznej urządzenia oraz połączenie z Twoją wycinarką (poprzez TeamViewer). W trakcie takiej sesji możemy bezzwłocznie przekazać Ci wytyczne dotyczące niezbędnych działań, które pozwolą utrzymać sprzęt w optymalnym stanie.

Zależy nam na tym, by Użytkownicy zdobywali umiejętności diagnozowania problemów technicznych i efektywnej obsługi maszyny. Aktywna postawa klienta w trakcie oceny stanu technicznego urządzenia minimalizuje bowiem konieczność zamawiania stacjonarnego serwisu, skracając czas rozwiązania problemu.

Pełne przeszkolenie z obsługi

Po dostawie wybranego przez Ciebie urządzenia, nasi specjaliści techniczni zajmą się jego instalacją w Twojej siedzibie, a następnie przeprowadzą szkolenie dla operatorów. Konsultanci zawsze starają się, aby użytkownicy jak najszybciej opanowali umiejętności samodzielnego cięcia.

Czas trwania procesu instalacji i szkolenia zależy od indywidualnych potrzeb klienta, ale zazwyczaj mieści się w okresie do dwóch dni roboczych.

Pierwszego dnia podłączana i konfigurowana jest wycinarka oraz przeprowadzane są testy cięcia. Drugiego dnia operatorzy i technolodzy są szkoleni w zakresie obsługi maszyny oraz korzystania z oprogramowania (różne techniki i parametry cięcia, tworzenie rozkładów detali i programów cięcia).

Szybka dostawa części

Bezproblemowa dostępność części zamiennych jest bardzo ważna, ponieważ zapewnia ciągłość pracy maszyny i brak przestojów. Jednak przy intensywnym tempie produkcji zdarza się, że użytkownicy zapominają złożyć zamówienie na materiały eksploatacyjne z odpowiednim wyprzedzeniem. Czasem bywa to kłopotliwe, zwłaszcza, gdy dostawca urządzenia ma w zwyczaju ściągać części od producenta, co wydłuża czas oczekiwania.

W przypadku urządzeń Swift-Cut to nie problem, ponieważ troszcząc się o naszych klientów, utrzymujemy minimalne zapasy magazynowe na podstawie analizy statystyk z wcześniejszych zamówień. Dzięki takiemu podejściu możemy szybko dostarczyć niezbędne części, a Ty możesz płynnie kontynuować zaplanowaną produkcję.

Gwarancja na maszyny

Przy zakupie maszyny Swift-Cut otrzymujesz nasze kompleksowe wsparcie, które obejmuje roczną gwarancję na wycinarkę oraz roczną opiekę techniczną, dostępną bez dodatkowych opłat. Nasi specjaliści techniczni są gotowi, by odpowiedzieć na wszelkie pytania i przeszkolić operatora maszyny.

Ważnym aspektem takiego wsparcia jest możliwość korzystania z nielimitowanej pomocy telefonicznej lub online w czasie rzeczywistym, co umożliwia użytkownikom szybką eliminację błędów i zapobiega przestojom.

Opieka obejmuje zarówno samą maszynę, jak i oprogramowanie SigmaNEST. Ta opcja staje się szczególnie cenna po oswojeniu się z urządzeniem, kiedy operator, zyskując swobodę w procesie cięcia, aktywnie poszukuje wskazówek dotyczących tworzenia programów cięcia, optymalizacji procesu i poprawy jakości wytwarzanych detali. Dzięki naszemu wsparciu, użytkownicy mogą śmiało eksplorować pełne możliwości maszyny Swift-Cut.

Gwarancja na produkty Swift-Cut:

  • wycinarka plazmowe: 1 rok
  • źródło plazmowe Powermax: 3 lata
  • źródło plazmowe MAXPRO200: 2 lata
  • palnik plazmowy: 1 rok

  • wycinarka waterjet: 1 rok
  • pompa wody: 2 lata


rozszerzone wsparcie

Obawiasz się, że nasza standardowa, roczna opieka to za mało? Mamy dla Ciebie dobre wieści – oferujemy Ci możliwość skorzystania z płatnej opcji przedłużenia gwarancji. Ta oferta obejmuje wsparcie techniczne oraz dostęp do części zamiennych, co zapewni Ci dodatkową pewność i gwarancję ciągłości działania maszyny.

Doradztwo w sprawie metod cięcia

Chętnie dzielimy się naszą wiedzę na temat optymalizacji procesów cięcia i zwiększenia wydajności (zarówno maszyny, jak i oprogramowania). Jeśli masz jakiekolwiek pytania czy wątpliwości dotyczące zastosowań materiałowych, metod poprawy jakości i produktywności, zawsze jesteśmy dostępni, aby pomóc.

Nasz zespół wsparcia technicznego jest zlokalizowany na terenie Polski. Serwisanci zawsze starają się zapewnić najwyższy poziom opieki posprzedażowej i nieustannie dokształcają się w zakresie wsparcia technicznego (pozyskują wiedzę bezpośrednio od producenta).

Uczymy się od producenta

Zawsze stawiamy na doświadczenie i specjalizację we wsparciu technicznym, dlatego ciągle aktualizujemy naszą wiedzę, aby skutecznie wspierać użytkowników Swift-Cut. 

Informacje o maszynach Swift-Cut czerpiemy bezpośrednio od producenta, co pozwala nam być na bieżąco z dostępnymi rozwiązaniami technicznymi. Nasi specjaliści techniczni z łatwością zdają testy z wiedzy o serwisowaniu urządzeń Swift-Cut.

Zobaczcie materiał z ostatniej wizyty naszych serwisantów na szkoleniu w angielskiej siedzibie Swift-Cut.

Formularz kontaktowy

Skontaktuj się z nami – jesteśmy do Twojej dyspozycji:
zadaj pytanie o maszynę    |   poproś o ofertę    |   umów pokaz cięcia 

Przekonaj się, że Swift-Cut jest dla Ciebie

Pokazy
cięcia

Próbki
części

Opinie Użytkowników

Ceny
maszyn

Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem Swift-Cut w Polsce

Nasze doświadczenie i specjalizacja w serwisowaniu maszyn Swift-Cut pozwala nam udzielać wsparcia technicznego na najwyższym poziomie. Zespół naszych ekspertów jest zawsze kompetentny i gotowy do pomocy.

Dzięki stałej współpracy ze Swift-Cut, mamy bezpośredni dostęp do oryginalnych części zamiennych, więc nasi klienci nie muszą martwić się o materiały eksploatacyjne.

profesjonalne
doradztwo
w sprawie maszyn

oryginalne
części

zamienne

przeglądy techniczne
i autoryzowany
serwis

wsparcie techniczne
online i w siedzibie
klienta

Poznaj maszyny STIGO

plazmy CNC
Swift-Cut 

wycinarki waterjet
Swift-Cut

przecinarki plazmowe
Hypertherm

przecinarki plazmowe
Thermal Dynamics

kompresory
Walter