Strona główna » Maszyny » Opieka techniczna i gwarancja Swift-Cut
Opieka techniczna
i gwarancja Swift-Cut (ESAB)
Doskonale wiemy jak ważne jest szybkie wsparcie techniczne, dlatego dużą uwagę przykładamy do skutecznej i sprawnej pomocy naszym użytkownikom. Zależy nam by klienci mogli cieszyć się cięciem bez nieplanowanych i kosztownych przestojów na produkcji.
Nasza opieka posprzedażowa obejmuje: przeglądy techniczne, serwis maszyn (gwarancyjny i pogwarancyjny) oraz wsparcie techniczne (u klienta lub zdalnie: telefonicznie oraz online). Dzięki tym usługom masz pewność, że Twoja maszyna będzie niezawodnie działać przez wiele lat.
Otrzymaj ofertę w 24 godziny
Nasi specjaliści przeanalizują Twoje potrzeby i przygotują spersonalizowaną ofertę.
Otrzymaj ofertę w 24 godziny
Nasi specjaliści przeanalizują Twoje potrzeby i przygotują spersonalizowaną ofertę.
Poznaj jakość naszej opieki posprzedażowej
Możesz na nas polegać
Decydując się na zakup maszyny Swift-Cut, otrzymasz pełne wsparcie od naszego zespołu technicznego. Naszym priorytetem jest błyskawiczna reakcja, zarówno w zakresie serwisu, jak i dostarczania niezbędnych części zamiennych.
Stawiamy na kompleksową opiekę, począwszy od wyboru odpowiedniego modelu urządzenia, poprzez proces składania zamówienia, aż po profesjonalną instalację maszyny i przeszkolenie. Naszym celem jest umożliwienie użytkownikowi szybkiego rozpoczęcia pracy i cieszenia się efektywnym procesem cięcia.
Bardzo szybkie wsparcie techniczne
Szybkie wsparcie techniczne to dla nas priorytet – kładziemy ogromny nacisk na zapewnienie ciągłości produkcyjnej u naszych Klientów.
Bez względu na to, gdzie zlokalizowana jest Twoja siedziba, nasz zespół techniczny jest na wyciągnięcie ręki: stacjonarnie (wizyta w firmie) lub zdalnie (telefonicznie lub online).
ekspresowe wsparcie zdalne
Zachęcamy, by w przypadku trudności technicznych korzystać ze zdalnego wsparcia technicznego, które jest wygodną i szybką metodą rozwiązywania problemów.
Oferujemy możliwość zdalnego monitorowania kondycji technicznej urządzenia oraz połączenie z Twoją wycinarką (poprzez TeamViewer). W trakcie takiej sesji możemy bezzwłocznie przekazać Ci wytyczne dotyczące niezbędnych działań, które pozwolą utrzymać sprzęt w optymalnym stanie.
Zależy nam na tym, by Użytkownicy zdobywali umiejętności diagnozowania problemów technicznych i efektywnej obsługi maszyny. Aktywna postawa klienta w trakcie oceny stanu technicznego urządzenia minimalizuje bowiem konieczność zamawiania stacjonarnego serwisu, skracając czas rozwiązania problemu.
Pełne przeszkolenie z obsługi
Po dostawie wybranego przez Ciebie urządzenia, nasi specjaliści techniczni zajmą się jego instalacją w Twojej siedzibie, a następnie przeprowadzą szkolenie dla operatorów. Konsultanci zawsze starają się, aby użytkownicy jak najszybciej opanowali umiejętności samodzielnego cięcia.
Czas trwania procesu instalacji i szkolenia zależy od indywidualnych potrzeb klienta, ale zazwyczaj mieści się w okresie do dwóch dni roboczych.
Pierwszego dnia podłączana i konfigurowana jest wycinarka oraz przeprowadzane są testy cięcia. Drugiego dnia operatorzy i technolodzy są szkoleni w zakresie obsługi maszyny oraz korzystania z oprogramowania (różne techniki i parametry cięcia, tworzenie rozkładów detali i programów cięcia).
Szybka dostawa części
Bezproblemowa dostępność części zamiennych jest bardzo ważna, ponieważ zapewnia ciągłość pracy maszyny i brak przestojów. Jednak przy intensywnym tempie produkcji zdarza się, że użytkownicy zapominają złożyć zamówienie na materiały eksploatacyjne z odpowiednim wyprzedzeniem. Czasem bywa to kłopotliwe, zwłaszcza, gdy dostawca urządzenia ma w zwyczaju ściągać części od producenta, co wydłuża czas oczekiwania.
W przypadku urządzeń Swift-Cut to nie problem, ponieważ troszcząc się o naszych klientów, utrzymujemy minimalne zapasy magazynowe na podstawie analizy statystyk z wcześniejszych zamówień. Dzięki takiemu podejściu możemy szybko dostarczyć niezbędne części, a Ty możesz płynnie kontynuować zaplanowaną produkcję.
Gwarancja na maszyny
Przy zakupie maszyny Swift-Cut otrzymujesz nasze kompleksowe wsparcie, które obejmuje roczną gwarancję na wycinarkę oraz roczną opiekę techniczną, dostępną bez dodatkowych opłat. Nasi specjaliści techniczni są gotowi, by odpowiedzieć na wszelkie pytania i przeszkolić operatora maszyny.
Ważnym aspektem takiego wsparcia jest możliwość korzystania z nielimitowanej pomocy telefonicznej lub online w czasie rzeczywistym, co umożliwia użytkownikom szybką eliminację błędów i zapobiega przestojom.
Opieka obejmuje zarówno samą maszynę, jak i oprogramowanie SigmaNEST. Ta opcja staje się szczególnie cenna po oswojeniu się z urządzeniem, kiedy operator, zyskując swobodę w procesie cięcia, aktywnie poszukuje wskazówek dotyczących tworzenia programów cięcia, optymalizacji procesu i poprawy jakości wytwarzanych detali. Dzięki naszemu wsparciu, użytkownicy mogą śmiało eksplorować pełne możliwości maszyny Swift-Cut.
Gwarancja na produkty Swift-Cut:
- wycinarka plazmowe: 1 rok
- źródło plazmowe Powermax: 3 lata
- źródło plazmowe MAXPRO200: 2 lata
- palnik plazmowy: 1 rok
- wycinarka waterjet: 1 rok
- pompa wody: 2 lata
rozszerzone wsparcie
Obawiasz się, że nasza standardowa, roczna opieka to za mało? Mamy dla Ciebie dobre wieści – oferujemy Ci możliwość skorzystania z płatnej opcji przedłużenia gwarancji. Ta oferta obejmuje wsparcie techniczne oraz dostęp do części zamiennych, co zapewni Ci dodatkową pewność i gwarancję ciągłości działania maszyny.
Doradztwo w sprawie metod cięcia
Chętnie dzielimy się naszą wiedzę na temat optymalizacji procesów cięcia i zwiększenia wydajności (zarówno maszyny, jak i oprogramowania). Jeśli masz jakiekolwiek pytania czy wątpliwości dotyczące zastosowań materiałowych, metod poprawy jakości i produktywności, zawsze jesteśmy dostępni, aby pomóc.
Nasz zespół wsparcia technicznego jest zlokalizowany na terenie Polski. Serwisanci zawsze starają się zapewnić najwyższy poziom opieki posprzedażowej i nieustannie dokształcają się w zakresie wsparcia technicznego (pozyskują wiedzę bezpośrednio od producenta).
Uczymy się od producenta
Zawsze stawiamy na doświadczenie i specjalizację we wsparciu technicznym, dlatego ciągle aktualizujemy naszą wiedzę, aby skutecznie wspierać użytkowników Swift-Cut.
Informacje o maszynach Swift-Cut czerpiemy bezpośrednio od producenta, co pozwala nam być na bieżąco z dostępnymi rozwiązaniami technicznymi. Nasi specjaliści techniczni z łatwością zdają testy z wiedzy o serwisowaniu urządzeń Swift-Cut.
Zobaczcie materiał z ostatniej wizyty naszych serwisantów na szkoleniu w angielskiej siedzibie Swift-Cut.
Formularz kontaktowy
Skontaktuj się z nami – jesteśmy do Twojej dyspozycji:
• zadaj pytanie o maszynę | poproś o ofertę | umów pokaz cięcia
Nie lubisz formularzy?
Skontaktuj się bezpośrednio z wybranym handlowcem – każdy z naszych specjalistów zna się na rzeczy i chętnie Ci doradzi.
Krzysztof Tuźnik
+48 784 066 121
k.tuznik@stigo.com.pl
Damian Duma
+48 795 581 276
d.duma@stigo.com.pl
Arkadiusz Kubicki
+48 606 717 763
a.kubicki@stigo.com.pl
Rafał Łukawski
+48 509 487 820
r.lukawski@stigo.com.pl
Krzysztof Dragan
+48 884 728 123
k.dragan@stigo.com.pl


Formularz kontaktowy
Nie lubisz formularzy?
Skontaktuj się bezpośrednio z wybranym handlowcem – każdy z naszych specjalistów zna się na rzeczy i chętnie Ci doradzi.
Krzysztof Tuźnik
+48 784 066 121
k.tuznik@stigo.com.pl
Damian Duma
+48 795 581 276
d.duma@stigo.com.pl
Arkadiusz Kubicki
+48 606 717 763
a.kubicki@stigo.com.pl
Rafał Łukawski
+48 509 487 820
r.lukawski@stigo.com.pl
Krzysztof Dragan
+48 884 728 123
k.dragan@stigo.com.pl
Przekonaj się, że Swift-Cut jest dla Ciebie
Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem Swift-Cut w Polsce
Nasze doświadczenie i specjalizacja w serwisowaniu maszyn Swift-Cut pozwala nam udzielać wsparcia technicznego na najwyższym poziomie. Zespół naszych ekspertów jest zawsze gotowy do pomocy.
Dzięki stałej współpracy ze Swift-Cut, mamy bezpośredni dostęp do oryginalnych części zamiennych, więc nasi klienci nie muszą martwić się o materiały eksploatacyjne.