Strona główna » Serwis maszyn » Przeglądy techniczne Hypertherm
Przeglądy techniczne przecinarek plazmowych Hypertherm
Przecinarka plazmowa Hypertherm może służyć Ci latami, jeśli zapewnisz jej regularnie przeglądy techniczne. Zalecamy kontrolę stanu maszyny zarówno w okresie gwarancji, jak i po jej zakończeniu.
Cykliczne przeglądy techniczne gwarantują utrzymanie precyzji cięcia i eliminują odchylenia związane z normalnym zużyciem części. Pozwalają także wykryć potencjalne usterki na wczesnym etapie, dzięki czemu unikniesz poważniejszych awarii.
Zapraszamy do kontaktu w sprawie ustalenia terminu kontroli technicznej maszyny.
Umów przegląd techniczny
Zapraszamy do kontaktu w sprawie ustalenia terminu kontroli technicznej maszyny.
Przeglądy techniczne Hypertherm - poznaj szczegóły
Najważniejsze informacje
Diagnozowanie urządzenia zazwyczaj zajmuje od dwóch do trzech dni. Po zakończeniu tego procesu, kontaktujemy się z właścicielem, aby omówić zakres ewentualnych napraw.
Całkowita obsługa przeglądu nie powinna trwać dłużej niż 10 dni, a czas jej realizacji zależy od kondycji przecinarki oraz dostępności niezbędnych części.
Co zyskujesz dzięki regularnym przeglądom?
- utrzymanie doskonałej jakości cięcia
- wykrycie potencjalnych problemów technicznych
- uniknięcie dużych awarii – mniejsze ryzyko przestojów
- kompleksowa diagnostyka urządzenia
- weryfikacja komponentów pod kątem zużycia
Przegląd w okresie gwarancyjnym
Przecinarki plazmowe Hypertherm objęte są 3 letnią gwarancją na urządzenie oraz roczną na palnik plazmowy. Jeśli nie jesteś pewien, czy Twoje urządzenie jest na gwarancji – prześlij nam numery seryjne przecinarki – sprawdzimy to za Ciebie.
Korzyści z przeglądów w czasie gwarancji
- płacisz tylko za przegląd – koszt wymienionych części obejmuje gwarancja
- niezawodność działania – masz pewność, że urządzenie będzie sprawne w okresie pogwarancyjnym
Co obejmuje przegląd?
- test diody wyjścia
- weryfikacja podzespołów źródła (przewód palnika, przewód roboczy, główka palnika, regulator ciśnienia)
- test szyny zasilania prądem stałym
- test czujnika temperatury modułu PFC i inwertora
- test obwodu przetwornicy zaporowej
- test zablokowania palnika w położeniu otwartym (TSO) lub w położeniu zamkniętym (TSC)
- test sygnału rozruchu i przełącznika nasadki palnika
- test czujnika ciśnienia i wentylatora
- test regulatora elektronicznego oraz przełącznika pomocniczego
Wypełnij poniższy formularz i umów się na przegląd techniczny swojej maszyny Hypertherm.
Wsparcie techniczne Hypertherm
Wypełnij formularz kontaktowy, a nasz specjalista techniczny skontaktuje się z Tobą, by ustalić szczegóły.


Szybki kontakt w sprawie przeglądu
miuserwis@stigo.com.pl | tel. 12 346 58 00 (wew. 2, a następnie 4)
Szybki kontakt w sprawie serwisu
tel. 123465800
wew. 2, a następnie 4
Zanim umówisz przegląd techniczny przecinarki plazmowej
Sprawdź numer seryjny
Przed umówieniem swojej przecinarki plazmowej na przegląd techniczny, znajdź jej numer seryjny. Pozwoli to nam ustalić status formalny maszyny i sprawdzić, czy urządzenie jest na gwarancji.
Numer seryjny przecinarki plazmowej Powermax
W przypadku plazm Powermax Hypertherm numer seryjny urządzenia znajduje się na etykiecie, której lokalizacja zależy od modelu: Powermax30 i 45 (spód zasilacza), Powermax65, 85 i 105 (tył zasilacza). W niektórych przypadkach producent wymaga dodania przedrostka PMX przed numerem seryjnym.


Numer seryjny w pozostałych plazmach Hypertherm
Numer seryjny znajduje się na etykiecie, która zazwyczaj znajduje się z tyłu zasilacza.


Zarejestruj swoją maszynę
Nie trać czasu i zarejestruj swoją maszynę Hypertherm. Dzięki rejestracji zyskasz dostęp do kompleksowej opieki gwarancyjnej i wsparcia technicznego. W przypadku jakichkolwiek problemów z rejestracją – wyślij wiadomość na adres: registration@hypertherm.com.
Poznaj warunki gwarancji
Firma Hypertherm Inc. gwarantuje, że jej Produkty są wolne od wad materiałowych i produkcyjnych przez czas określony poniższymi warunkami: jeśli firma Hypertherm zostanie powiadomiona o wadzie: (i) dotyczącej zasilacza plazmy w okresie dwóch (2) lat od daty odebrania produktu, z wyjątkiem zasilaczy marki Powermax, w przypadku których okres ten wynosi trzy (3) lata od daty odebrania produktu, (ii) dotyczącej palnika i przewodów w okresie jednego (1) roku od daty odebrania produktu, z wyjątkiem krótkiego palnika HPRXD ze zintegrowanym przewodem, w którego przypadku okres wynosi sześć (6) miesięcy od daty odebrania produktu, dotyczącej zespołów podnośnika palnika w okresie jednego (1) roku od daty odebrania produktu, dotyczącej produktów Automation w ciągu jednego (1) roku od daty odebrania produktu, z wyjątkiem systemów EDGE Pro CNC, EDGE Pro Ti CNC, MicroEDGE Pro CNC i ArcGlide THC, dla których okres ten wynosi dwa (2) lata od daty odebrania produktu, oraz (iii) dotyczącej komponentów lasera światłowodowego HyIntensity w okresie dwóch (2) lat od daty odebrania produktu, z wyjątkiem głowic lasera i przewodów dostarczania wiązki, dla których okres ten wynosi jeden (1) rok od daty odebrania produktu. Wszystkie silniki, akcesoria do silników, alternatory i akcesoria do alternatorów innych firm są objęte gwarancjami ich producentów. Niniejsza gwarancja ich nie dotyczy.
Niniejsza gwarancja nie dotyczy pozostałych zasilaczy marki Powermax, które są używane z przetwornicami fazowymi. Dodatkowo firma Hypertherm nie udziela gwarancji na systemy uszkodzone w wyniku dostarczenia napięcia zasilającego o nieodpowiednich parametrach, wynikających z zastosowania przetwornic fazowych bądź z jakości wejściowego napięcia sieciowego. Niniejsza gwarancja nie obejmuje produktu, który został nieprawidłowo zainstalowany, zmodyfikowany lub zniszczony w inny sposób.
Firma Hypertherm zapewnia naprawę, wymianę i regulację Produktu jako jedyny i wyłączny środek zapobiegawczy, tylko jeśli niniejsza gwarancja jest prawidłowo przestrzegana i stosowana. Firma Hypertherm zobowiązuje się do bezpłatnej naprawy, wymiany lub regulacji wszystkich wadliwych Produktów objętych warunkami niniejszej gwarancji, które po uprzedniej autoryzacji (która nie zostanie nieudzielona bez uzasadnionego powodu) i prawidłowym zapakowaniu zostaną zwrócone do siedziby firmy Hypertherm (Hanover, New Hampshire) lub do autoryzowanego punktu serwisowego firmy Hypertherm po opłaceniu przez użytkownika wszystkich kosztów związanych z ubezpieczeniem i dostawą. Firma Hypertherm nie odpowiada za żadne naprawy, wymiany i regulacje Produktu objęte warunkami niniejszej gwarancji, z wyjątkiem wykonywanych w myśl niniejszego paragrafu i po udzieleniu wyraźnej pisemnej zgody przez Hypertherm.
Przedstawiona tutaj gwarancja jest typu wyłącznego i pozostaje w zgodzie z wszelkimi innymi gwarancjami (wyrażonymi bezpośrednio, domniemanymi, ustawowymi) lub wynikającymi z nich następstwami dotyczącymi Produktu oraz ze wszystkimi innymi dorozumianymi gwarancjami i postanowieniami dotyczącymi jakości, przydatności handlowej lub przydatności do określonego celu bądź związanymi z nienaruszeniem praw innych osób. Powyższe stwierdzenie stanowi jedyny i wyłączny środek zapobiegawczy dotyczący jakiegokolwiek naruszenia warunków gwarancji przez firmę Hypertherm.
Szkolimy się w Hyperthermie - mamy aktualną wiedzę
Nasi serwisanci regularnie szkolą się u źródła – w siedzibie Hypertherm w Niderlandach. To tam zdobywają wiedzę z pierwszej ręki podczas wykładów, pokazów i praktycznych zajęć, gdzie ćwiczą różne scenariusze napraw i obsługi maszyn. Na koniec takiej wizyty zawsze przechodzą testy, które potwierdzają ich umiejętności.
Dzięki takim szkoleniom mamy pewność, że nasz zespół zna najnowsze technologie Hypertherm i zawsze znajdzie rozwiązanie nawet w najbardziej skomplikowanych sytuacjach.
Aktualna wiedza i praktyczne doświadczenie sprawiają, że możesz liczyć na szybką i skuteczną pomoc, bez zbędnych przestojów w pracy Twojej maszyny.
Ostatnie szkolenie serwisantów STIGO w siedzibie Hypertherm
Jesteśmy kluczowym partnerem Hypertherm w Polsce
To prestiżowe wyróżnienie przyznawane dystrybutorom Hypertherm, którzy sprzedają najwięcej przecinarek plazmowych oraz aktywnie współpracują z producentem.
Status Kluczowego Partnera Hypertherm świadczy o naszym profesjonalizmie i zaangażowaniu w dostarczanie najwyższej jakości produktów i usług naszym klientom.